FAQ
Podanie numeru telefonu jest niezbędne do aktywacji konta w serwisie Drukarnia Kserkop. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje 30% rabatu na pierwsze zamówienie. Jednostkowy numer telefonu komórkowego to zabezpieczenie i jednocześnie weryfikacja, która ma na celu zapobiegać nadużywaniu tej promocji.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij w panelu logowania „Przypomnij hasło”. Podaj swój e-mail, którego użyłeś do rejestracji. Zostanie wysłana automatyczna wiadomość na Twojego maila. Postępuj według dalszych instrukcji.
Weryfikacja numeru telefonu jest potrzebna do aktywacji konta w serwisie Drukarnia Kserkop. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje 30% rabatu na pierwsze zamówienie. Jednostkowy numer telefonu komórkowego to zabezpieczenie i jednocześnie weryfikacja, która ma na celu zapobiegać nadużywaniu tej promocji.
Tak. Aby złożyć zamówienie, należy najpierw zarejestrować się w serwisie oraz zalogować na konto. Jednak jeśli chcesz tylko wycenić wybrany produkt, możesz korzystać z kalkulatora bez logowania.
Zamówienie dodane do Koszyka można usunąć za pomocą czerwonego krzyżyka. Zamówienie można anulować tylko przed dokonaniem płatności.
Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub wybraniu sposobu płatności. Po przejściu przez ten etap otrzymasz maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji.
Wzornik papieru można zamówić w zakładce Sample Pack. Kliknij w przycisk „zamów wzornik”, by dodać go do swojego koszyka. Wzornik papierów jest płatny i kosztuje 30 zł netto.
Jeśli w ofercie nie znalazłeś produktu, który chciałbyś zamówić, skorzystaj z opcji „produkt niestandardowy”. Jeśli Twoje zamówienie jest kilkuetapowe i skomplikowane, skonsultuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasz Zespół z pewnością zaproponuje satysfakcjonujące rozwiązanie.
Multiloft to technologia papieru, która umożliwia łączenie kilku warstw bez klejenia na mokro, dzięki czemu uzyskuje się twarde podłoże oraz efekt kolorowych przekładek widocznych na krawędziach. Dwie warstwy papieru powleczone klejem kontaktowym łączy się z papierem barwionym w masie. Dostępnych jest 14 kolorów papierów barwionych stosowanych jako przekładki.
Tak, w niektórych przypadkach istnieje możliwość domówienia papieru na życzenie Klienta lub dostarczenie własnego, jeśli jest to podłoże dedykowane do druku w technologii HP Indigo. W celu omówienia szczegółów należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Zalecamy korzystanie tylko z szablonów dostępnych na stronie Drukarnia Kserkop. Inne mogą nie być zgodne z naszymi normami, a pliki przygotowane według nich mogą zostać odrzucone w trakcie procesu weryfikacji.
Tak. Spady są niezbędnym elementem w projekcie – należy uwzględnić dodatkowy obszar w pliku z wyciągniętą grafiką (jeśli grafika i zdjęcia mają zostać przycięte do krawędzi). Spady oznaczone są w szablonach. W plikach należy również uwzględnić margines bezpieczeństwa, co oznacza umieszczenie co najmniej 5 mm od krawędzi formatu netto wszystkich napisów lub innych elementów, jeśli chcemy, aby nie zostały one przypadkowo ścięte. Więcej w zakładce pomoc > jak przygotować pliki?
Można przygotować plik bez używania szablonów, jednak należy zapoznać się wcześniej z instrukcją. Aby uniknąć jednak ewentualnych błędów, zalecamy korzystanie z szablonów przygotowanych specjalnie pod specyfikację danych produktów. Po wybraniu produktu oraz jego specyfikacji w panelu po prawej stronie w konfiguratorze generuje się link do pobrania odpowiedniego szablonu. Szablony przygotowane są w programach Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign oraz CorelDraw. W pakiecie szablonów znajduje się również przykład zastosowania szablonu na projekcie.
Pliki do druku przyjmujemy wyłącznie w formacie pdf. Nie akceptujemy plików otwartych. Więcej o poprawnym przygotowaniu plików w zakładce pomoc > jak przygotować pliki?
Jeśli występuje problem z wgraniem plików, sprawdź, czy spełniają one wymagania formatowe (pdf., zip., rar.). Jeśli wciąż nie możesz wgrać plików, spróbuj przesłać je za pomocą linku lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i poinformuj o problemie.
Jeśli Twoje pliki nie przeszły pozytywnie etapu weryfikacji, otrzymasz maila z informacją z Biura Obsługi Klienta. Przeczytaj komentarz i dowiedz się, co spowodowało, że Twoje pliki zostały odrzucone. Zapoznaj się z instrukcją przygotowania plików do druku dostępną w zakładce pomoc > jak przygotować pliki? oraz skorzystaj z szablonów dostępnych na stronie. Upewnij się też, że pliki pasują do specyfikacji produktu i zamówienia. Jeśli wystąpią kolejne problemy, skonsultuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta, a nasz Zespół postara się rozjaśnić Twoje wątpliwości.
Jeśli Twoje pliki zostały odrzucone, dostaniesz maila z informacją i linkiem do ponownego wgrania poprawnych plików. Link przekieruje cię na stronę, gdzie będziesz mógł wgrać poprawione pliki do swojego zamówienia.
Jeśli produkt, który otrzymałeś, nie jest zgodny ze specyfikacją lub ma widoczną wadę, możesz złożyć wniosek reklamacyjny przez stronę Drukarnia Kserkop. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji. Więcej w Regulaminie.
W celu złożenia reklamacji należy pobrać formularz dostępny w zakładce Reklamacje. Po uzupełnieniu wymaganych pól wyślij go do nas na adres reklamacje@olleprint.pl i dołącz zdjęcia reklamowanego produktu. Nasz Zespół po rozpatrzeniu reklamacji skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów dalszego postępowania.
Wniosek reklamacyjny rozpatrywany jest do 14 dni od dnia złożenia formularza. Wyjątek stanowią wnioski złożone w dniu wolnym od pracy.
Status złożonej reklamacji możesz też śledzić w Panelu Klienta w zakładce „Reklamacje”. Po rozpatrzeniu reklamacji nasz Zespół skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów.
Kod rabatowy na start o wartości 30% możesz wykorzystać na dowolne zamówienie w systemie. Jest to kod jednokrotnego użytku, który każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje mailem przy rejestracji po aktywacji swojego konta. Aby skorzystać z rabatu, zaloguj się, wybierz produkt i dodaj go do Koszyka. Następnie wpisz numer swojego kodu przy zamówieniu w Koszyku w polu „Kod rabatowy” i zatwierdź. Cena zamówienia powinna zostać pomniejszona o 30%. Jeśli występują problemy z użyciem kodu rabatowego, skonsultuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli weryfikacja plików przebiegła pozytywnie, kolejnym krokiem jest dokonanie płatności. Zamówienie zacznie być realizowane w momencie dokonania przez Klienta płatności lub wybrania sposobu płatności. W Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia” wybierz zamówienie, do którego pliki zostały zaakceptowane, i kliknij w przycisk „Przejdź do płatności”.
Płatność za zamówienie powinna zostać dokonana po akceptacji plików do druku. Jeśli status Twojego zamówienia to „pliki zaakceptowane”, możesz przejść do płatności bezpośrednio z Panelu Klienta lub poprzez link w mailu, który otrzymasz po zmianie statusu zamówienia. Zamówienie przekazywane jest do realizacji dopiero po dokonaniu lub wybraniu sposobu płatności.